ja...



Jag vet att jag har nämnt det förut. Men det tåls nog att nämnas igen.

Keeping up with the kardashians är ju en sån sjukligt bra serie.!



Jag är så sugen på att shoppa. känner att sommarkläderna jag redan äger inte är mycket att hänga i julgran så att säga.
men jag är lat. Sjukligt lat
Orkar inte ta en lång dag på stan för att hitta några. Ännu värre är det att prova.
Brukar bli att bara köpa nåt och sen testar jajg det hemma. Passar det inte så åker jag in o byter det.
kan jga inte  byta, så ger jag bort det till någon det passar.
Jag måste få arslet ur vagnen och gå o  shoppa!!!


  
Såhär kan jag se ut om jag nu måååste testa nåt i affären



Så är jag jättejättejätteJÄTTEsugen på att göra någonting nytt o kul med håret.
HAr haft min bruna helfärgning i en evighet nu.
Men har verkligen inga idéer...
Hur kan det komma sig egentligen när man är frisör? Jag har 100 idéer till andras hår, men när det gäller mitt eget verkar det inte finnas nåt att göra..

                              

Måste även köpa nytt löshår.. Men kan ju inte köpa det innan jag bestämt mig för en bra hårfärg.
Maliiin, du som jämt har så bra idéer, Var är du när man behöver dig???


   Kan tänka mig nåt i denna stil. Men någon nyans mörkare... :P



Nej nu är klockan redan halv 2. dags att sova så man inte sover bort hela dagen imorrn.

tjingelingen o på återseende :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0