kuckelurium

Morrn Morrn !

Nu är klockan kvart i 9 och jag har gjort mig klar för bankärende, springa in o köpa min studentklänning och sedan till Jannie.

FÖR IKVÄLL ERE SKIIIIIIIIIVA!
Kalasskojjigt! :)

Tror jag ska lägga mig och sova en stund hemma hos Jannie innan hon kommer hem ifrån jobbet. Måste sova. satt ju uppe hela natten och färgade mitt hår. lovar att det var jobbigt!


får inte glömma kameran, får inte glömma kameran , fååååååååår inte glömma kameran ikväll!!!


När någonting såhär skojjigt händer som jag sett fram emot så länge så ringer sjääääälvklart chefen o ber mig stå på nk under kampanjen frå nklockan 14.... Man kan ju vara glad att det inte var tidigare. Men ska jag vaa ärlig så skulle jag väl inte ha något emot att vara ledig...! Men ibland får man ta smällen med ett leende.
O hur kan jag inte vara glad!? Så många spänningar som släppt. Klänningen är hittad! Det trodde jagj aldrig. var nära på att ge upp. Och den här klänningen duger :)

Nu ringde en nyvaken Jannie med. Helena skuttar till systemet och jag ska fixa solfjädern.
Jag är laddad!


C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0