Långt inlägg, mest bilder...

Jaa, det har varit en kalasbra helg. Speciellt då jag nu inte är sjuk längre... :P

Under valborg var Malin och jag först ute och käka, smarrig planka! mums! Sen blev det fixande i håret hemma hos mig, Sandra kom med så det blev en tjejkväll, som varade hela natten då deras hår tog 100 år att göra.... :P

                     



Sen på fredagen drog vi ut ett gäng till lillskiren utanför Finspång och fiska... Det var lite kuligt att hitta på någonting man inte brukar göra.. Var mysigt att grilla och sitta vid brasan, men jäklar så kallt det var!! Jag var en hejjare på kortspel den kvällen! ;P

                           
        

        

                                                           




Så var vi ute och Firade Fanny. Såhär glad var hon på sin födelsedag:

                                                         

Hade riktigt kul den kvällen, även om jag tyckte folket på stället var något skumma... Äcklet på dansgolvet borde vara portad på samtliga clubbar i den här stan! fy fan vad äckligt.
Stooooort tack till killen i mössan som räddade mig därifrån!

Vi hade såklart lika kul som Fanny.... :D

                  

                        


Synd att tvimmelbilderna som togs hamna på en sida som ingen av oss kommer ihåg namnet på....

Nu ska jag dra mig till solariumet :)





Kommentarer
Postat av: Camilla

fina bilder. :)
Ha en bra kväll. :)

2008-05-05 @ 18:54:14
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: maria

tack så mycket. :)

Detsamma!

2008-05-05 @ 20:49:33
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Anonym

haha aa lite bänga är vi! :P
när kommer du hit och visar ditt vackra nylle
igen då?:D Pusskalas*

2008-05-12 @ 09:20:58
URL: http://malliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0