sön - måndag - roligt - depp

Lustigaste samtalet i historien....

Sitter fortfarande och gapar som  ett pucko. Jag har insett att jag inte ens tycker om personen som känner mig bäst av alla på hela jorden
magont.....
Det som gör att jag är så förvånad är att jag inte bryr mig! Jag bryr mig inte om att han inte lyssnar på att jag blir så ledsen av att han blivit den han har. inget socialt liv utan sprit eller öl...
önskar att du var den jag älskade en gång. Saknar dig enormt....




NU TILL HEELT ANDRA GREJJER SOM FAKTISKT VAR KUL! :)

Grattis till Helena, som blev stureplans 3e snyggaste tjej!!!

GRATTIS tjejen! :D nice work!  hahaha

image189

Satte in löshår på Jannie idag med.... Det tog tid, jag var trött och smått hungrig, Men jäklar så söt hon blev! :)
Sen ramlade alla tjejer in... Dags för träningen av dansen o sången till Kim imorgon på Linns o deras skiva.. Hon kommer ju skämmas ihjäl! Med andra ord: Otroligt kul!
Min utstyrsel till Lille Skutt blev inte lika bra som bilden jag hade av det i mitt huvud.. Men det kan man ju fixa.. Jannie fixar allt! :)


Nu hoppas jag på att Sandra hör av sig snart. Behöver prata! Och ingen är bättre att prata med än Sandra. Ängeln e den goaste tjejen jag känner. Vet att jag alltid kan räkna med dig..


Sussa sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0