Tjolahoppsan!

Tänk, att vi är så olika, Men ändå kan det inte vara bättre!
Ni är de bästa!

                                            

Får hoppas på linköping imorgon.. Ni pratar ju jääämt m det, så det måste ju vara skitkul!
Värt att kolla läget iallafall.!



Åker hem till Norrköping imorgon...
Har 7 klippningar, 3 färgningar och en permanent..
Skjut mig eller något..
Hade väl hellre varit med er tjejer.!

På lördag blir det att hänga med mammsen lite.
Undra vad man kan hitta på. Tror att lillebror är hemma.
De andra två små terroristungarna träffar jag i vilket fall hemma hos pappsen imorgon.
Sist jag var hemma så tvångsklippte jag lillebror Jim...
Han såg faktiskt ut som en tjej.. men med min hjälp,
och saxen så sår han ju faktiskt ut som en liten kille igen :)




På söndag så ska jag faktiskt bli fotad.
Några blir ute på djurgården och några på annan ort i skitig miljö..-
låter det inte sexigt?
haha

Skojjigt som satan ska det bli iallafall!
längesen jag gjorde nåt sånt...


Längtar tills jag kommer hem och får äta mammas mat! :D haha
den här veckan har jag varit riktigt dålig både på att äta och att sova.


Nu börjar Judys domstol.
Älskar det programmet. När jag är klar med min karriär som åklagare.
Så ska jag vara likadan domare som hon!




Vaddå .... drömma får man väl? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0