typisk skorpion

Jag är en typisk skorpion.



Den typiska skorpionen är  självständig, målmedveten och viljestark.
Har en uthållig och orädd personlighet som  stimuleras av utmaningar.
Att kämpa är någonting som  är naturligt för detta viljestarka tecken.
Skorpionen skyr inga medel, för att nå sitt mål

Så till er som påstått att jag ahr blivit "daltad med" eller haft sånt flyt : -
Jag har inte fått det serverat på  silverfat!
Jag har bara sett till att få det jag vill ha och på det sättet jag vill ha det.
pratat med rätt personer och hittat "kryphålen" ingenting av det jag har gjort har varit enkelt.


Skorpionen är i ständig strävan efter förändring och vill alltid gå till botten med saker och ting.
utforska och undersöka.

Är det inte det som krävs för att bli en bra åklagare så vet jag inte vad jag håller på med.


Denna hemlighetsfulla natur berättar inte mycket om sig själv elelr om sina planer.
skorpionens intensiva känsloliv och starka inre upplevelser
kan vara svåra att förklara i ord för andra.
Därför väljer hon att hålla sitt innersta för sig själv.

Kan det vara så att ni faktiskt inte vet någonting om vad jag tänker eller tycker?
är det många av er som får veta någonting utan att fråga?

Detta, tillsammans med den starka självkokntrollen är förklaringen till att många skorpioner upplevs
som svåråtkomliga.


Detfinns mycketkänslor i detta vattentecken.
skorpionen är mycket sårbar och känslig.
Hon kan nämligen bli mycket hämndlysten eller svartsjuk när känslorna såras.
Hon ger vanligen igen förr eller senare, gärna dubbelt upp.

Mina närmaste vet om detta mycket! Elelr hur sandra!? ;)
Det är inte lätt när jag är arg o ledsen...


Baksidan med detta viljestarka tecken är kontrollbehovet!
skorpionen är självbehärskad och registrerar med sin skarpa iaktagelseförmåga allt som sker i sin omgivning
Här finns tendens till att manipulera andra i egna syften.

Hur ska man annars komma dit man vill?



Med andra ord skulle man kunna sammanfatta skorpionen på detta sett:

Du är värst av dem alla.
Du är slipad i affärer och helt opålitlig
Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik o moral.
Du är den perfekta skitstöveln.
De flesta skorpioner blir mördade....


skämt o sido....

Tycker att det mesta passar in på mig.








Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha jadu snuttepluttan haha.. Det är du upp i dan :D Var har du hittat all info? Jag ska fan skriva upp samma saker fast om mig så får vi se hur olika vi är och ingen kommer fatta hur i helvete vi lyckats vara vänner i över 10 år .. Kärlek brudar och boys KÄRLEK o flumhet ;D tsss

2008-06-02 @ 12:00:02
Postat av: maria

hahahaha du e ju sjuk. Men sant.. det är otroligt att vi funkar ihop med våra personligheter :P Ingenting som matchar. du kompletteraar mig! hahahahha puss på deeee! ses på onsdag! :)

2008-06-02 @ 14:30:43
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0