At home...! Finally

Yes, Det var en kortvarig irritation där en stund på dagen...
Tycker bara att det är helt vansinnigt att medelåldersmän kan vara så fruktansvärt omogna och respektlösa.
Hur blev folk uppfostrade egentligen?
:S så jävla illa. Bete er!


Hade en jättemysig utsikt idag från kontorsfönstret =)



Sol och finlandsfärjan ankrad precis utanför.

Vad mycket lättare allt jobbigt känns när solen är framme.

Man hinner inte gräva ner sig i massa skit.

Är så trött på att älta allting. Kommer ju aldrig frammåt då.
Jag mår bra nu!


Idag måste jag säga att josephine har underhållt mig en hel del!
Hahahaha
Jag vet, internt, men fy fan så kul!


Imorgon är det Onsdag redan. Då har fan halva veckan gått redan!
WIHUUU !!!



På Fredag kommer mammsen hit!
Inte träffat henne på månader! :O
Ska bli så skojjigt. BLir att fixa henne i håret o käka tacos!
MUMS


Pappa... : Det hade varit jättekul om du ville komma upp nångång med......
Vet att du har mycket för dig... men ändå... Ta dig tid...? :/



Weeei, Simpsons på tvn nu.

Tjingelingen





Kommentarer
Postat av: mackan

ja sol gör väldigt väldigt mycket..men jäklar vad denna tiden på året är tråkig..med för mycket mörker,så då gäller det att passa på när solen är framme=)

o du pappa askenberg..gör som dottern säger, ta dig tid o åk till stor stan:P

2008-10-07 @ 22:29:53
Postat av: simone

Pappa säger att det skulle vara kul men han vet inte hur pengarna ska räcka till och han vet inte ens vart han ska ta vägen:P

han tappar bort sig vid söderköping till och med, men i älgskogen kan han gå i flera mil utan att tappa bort siig men vi kan ju byta, kom och mött mej nån gång i skogen! men klart att jag ska komma upp någon gång! lovar dej det min lilla sockertopp!

2008-10-08 @ 21:52:15
Postat av: maria

HAHAHAHHAH du är ju sjuk i huvet!

Du vill ju inte ens ha med mig i skogen! :D Du vet hur det blir... Det finns ingenstans att sitta bekvämt, massa jäkla kryp och inte får man prata heller.. Jaaa dig ska man inte ha här en hel dag. då behöver du en powernap! :D Älskar er skitnissar! myyyycket stor saknad!

2008-10-08 @ 22:01:04
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0