Beröm och irritation

Blev glad idag.
Chefen tog in mig på möte. trodde jag skulle få skäll..! Men neeej! Han berättade b ara att han känner sig lite dum som inte uppmärksammat mig då jag gjort så bra ifrån mig och ville att jag skulle veta att han vekrligen såg det!
Det gjorde mig glad. =)

Blev förvånad idag.. En tjej fick sparken på jobbet idag. Snacka om att jag tappade haken. NO IDEA
Kunde inte ens ana.
Fast egentligen blev hon väl inte sparkad.. men fy faaaan vad tomt det kommer bli i rondeln nu! :(


 denna bank skulle jag vilja säga ett par saker till...!

Nu är det jäkla irriterande att det alltid blir problem!
Sist satte de över pen gar på fel konto, Från mitt konto TILL mitt konto..
De gjorde det igen!
Så säger de att jag kan ta det med internetdosan!
- Skitsmidigt tänkte jag
Om det bara fungerade.
Jag tror ni får fler nöjda kunder om ni ger ut fungerande grejjer..
Bara en tanke..

Blir tokig.


Nu är dräkten till wild west - temat till företagsfesten klar och fixad.
Vi kommer vara skitsnygga. Dock tror jag att jag måste springa imorgn och köpa lite av det sista "finstilta"
:D
Nu är jag taggad igen !!



dags för mat.
tjingelingen


Kommentarer
Postat av: mackan

alltid trevligt med beröm=) men du, gå över till handelsbanken istället, inga större problem där inte..inte för mig ialla fall;)

2008-10-02 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0