dan före dan

Imorgon är det Dagen!
Yes, wild wild west - temat på kontoret är hääär!

Ska bli så jäkla kul!
Var på buttericks idag och fixade det sista. Har inte ansträngt mig så mycket jag tänkte från början.. men vad fan. utklädd blir jag ju...
Ida hittade ju handskar till sig och fjädern till Josephine. tacka fan för buttericks... de har allting!





Blev inte glad när jag kollade ut genom fönstret på kontoret idag...
Är redan trött på allt gråa, färgglada träd och sviiiinkalla mornar!....
tragiskt
   FÅr inte klaga för mycket. det är ju sjöutsikt :P




Blev sjukligt impad av Sacho som klarade ut rubikskub som jag har jobbat med hela veckan.
Så jäkla sjukt!



Precis galet!



Så blev jag medlurad att vara med på bandyn imorrn..
det var en konversation som var ungefär såhär:
- Maria, ska inte  du vara med på bandyn imorrn? kom igen nu!
- neej men va fan,... palla det när man ska klä ut sig sen dådå... Är det många som ska vara med?
- jaa massa
- vilka av tjejerna?
Danne rabblar upp namn
- hum... jaa men okej då va fan!

Sen får jag ett mail som visar att det bara är jag som är tjej! :
what the hell!?
Kommer åka på så mycket spö imorrn.. och efter det ska jag spöa danne!
Vänta du bara....!


Nu ska jag kolla lite på tvn. är så trött att detär inte klokt!
Kaffet har gått ur kroppen.. imorgon ska kameran med! LITA PÅ DET

Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0