its aaall good :)

Idag när jag gick till bussen för att ta mig till jobbet var månen uppe...
Det tycker jag var aningen "vinteraktigt"
Är inte redo för vintern än!
Visst är det mysigt.. Men det är inte denna syn jag vill se då jag åker till jobbet.... Faktiskt...





Jaaa, jag fick spruta, och jag överlevde denna gång med =)
Är ju så jäkla spruträdd...

Men tant doktor trodde att det bara var järnbrist som gjorde att jag hade sådant fruktansvärt lågt blodtryck.
Anledningen till dåliga blodvärdet kan nog bero på vad som helst. Hon såg inga tecken på infektion iallafall. Gaaaaanska skönt! :D
Var rädd att det skulle vara någonting väldigt allvarligt , men *pust* Its aaaaaaall good :D

                                         
                                                          



Imorgon har vi utbildning på jobbet. Hoppas på att det är givande.
Kan behövas då det går jäääkla trögt just nu!

Haft middag för Paula som fyllt år.
Blev grekiskt! MUMS
SÅ imorrn blir det smarrig matlåda ;D



Tjingleingen!

Kommentarer
Postat av: mackan

du e inte ensam om det med vintern..finns inget bra med det där alltså..mörkt o eländigt långt in på morgonen o tidigt på kvällen..ge oss vår o sommar igen:P

2008-10-16 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0