Mentos och Tennisbollar.

Och så var det måndag igen...

Har haft en flum dag..
Möjligtvis blev det en eller 2 koppar kaffe fööör mycket! var väl inne på 5 innan lunchen. Helt otroligt...
Tror ni jag är trött..? heeeell no!

Josephine är ju sötast på jorden. hahaha
Hon gav mig "för tidig födelsedagspresent"  Och det är ju ändå 2 veckor tills jag fyller..



Jaaa, Någon har ju iallafall noterat att jag är precis toookig i mentos ;)
Blev skiiitgla! :D Tack snälla! Nu har jag för ett tag iallafall :D



När jag kom hem så blev det storstädning.
Jag menar verkligen storstädning

Tvättade

diskade oäääändligt med disk. Krävdes 2 omgångar till o med :P

Sopade alla golv

Tvättade ur de äckliga skålarna i kylskåpet

Tvättade ur sopkorgen

och totaaaaalstädade mitt rum


Hann att klippa Jesper med.. glömde ta bild.. Fan.. men livet är hårt.

På hemvägen planerade jag och Frida våran nya kolektion som ska gå i tennisbolltema.
Svårt att förklara för er som inte ser vår vision...

Kan bjuda på ett smakprov ur Fridas synvinkel:

 


Tycker det ser finemang ut!
Dagsa tt starta upp produktionen snarast Frida?


brrrrrr, det är kallt. Ibland undrar jag om hyresvärdar aaaldrig fryser..
Eftersom de envisas med att sätta på elementen alldeles för sent... Usch. kallt i rummet

Satte upp nåt substitut som kaaanske kan kallas för gardiner.. hahaha ser ite klokt ut.
Fick tyget av anneli, väldigt fint, men idag åkte de upp i all hastighet .. får ta och fixa det... när jag orkar.. :P

Imorgon är det jobb igen..
jobb jobb jobb

Segt när alla kläder hänger på tork..
Får ta det som blivit torrt helt enkelt.. Smidigt antar jag eftersom jag slipper tänka så mycket på vad som är bekv'ämt eller som se bra ut.
SMällar man får ta när man väljer att tvätta först när tvättkorgen är full.....





Vad gör man, vad gör man......



Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

oookej, det där mejlet jag skrev till dig nyss. vi får nog ta och glömma det för nu finns det ju redan ute för allmänheten. hahahahahhaaaaa! ganska roligt!

2008-10-14 @ 00:15:00
URL: http://hellstromfrida.blogg.se/
Postat av: maria

hahahaha aaaah

men jag skickade faktiskt svar nu på morgonen. får du någon tid över kan du ju alltid fila på nya idéer så hör jag av mig senare! ;P hahahahahaa

2008-10-14 @ 06:10:19
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: mackan

jaså du har fler bollar i luften du.. där ser man, inte bra alls maria:P

2008-10-14 @ 23:36:50
Postat av: maria

haha jamen. våran plan på att fixa konton som fyller på sig själv och så vidare tar troligtvis ett bra tag.....?måste ju ha annat för mig under tiden :D

2008-10-15 @ 06:26:13
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: mackan

men vad gör du..nu har du ju avslöjat ytterligare en ide..det där var inte till för allmänheten, så nu måste den ju bli verklighet..känn pressen nu;)för annars får jag göra de åt dig:P

2008-10-15 @ 20:23:28
Postat av: maria

hahahaha, fan..

2008-10-15 @ 21:09:54
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0