NIKLAS TALEMAN




R.I.P

Vi glömmer inte!

Mina tankar går till din familj.
Vad hände egentligen?
Vill ju ha alla svar!



R.I.P Niklas Taleman
1989 - 2008












Det känns inte som om detta ska kunna hända.
Ingen vet någonting än.
Väntar p åatt utredningen ska bli klar..


Tänker på er,
Jacob, Erik, Adam, Adde, Totte
jaa... er allihopa egentligen..
Jacob, jag vet att du har det jäävligt tufft just nu.
Saknar dig. snälla prata med mig.
Vet att vi har ett jobbigt datum på fredag med..
Jag finns här!










Usch, det lär bli en hård dag på jobbet imorgon.....


Vila i frid.....






Kommentarer
Postat av: mackan

beklagar sorgen...

2008-10-10 @ 18:39:43
Postat av: Madde Taleman

R.I.P

Detta här är hemskt. :( Det finns så många frågor. Har inte träffat honom sen 03 och det gör ändå ont. Varför??? :( Han får nu frid och vara med hans föräldrar igen...

R.I.P Nicke <3

2008-10-21 @ 19:17:32
URL: http://tryffelgumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0