O så var det måndag igen...

Oj Oj Oj så trött jag var igår!
Man kan tro att det var en jääättehård helg för min del.. Men icke sa nicke!
Jag har bara storstädat och sen har jag inte gjort mycket mer. Sovit

Har otroligt nog fortfarande väääärldens träningsvärk i benen från mekaniska tjuren, heeelt otroligt. Känner mgi som en gammal gammal människa. Funderar på en rullator.. ajaj det gör så ont!
Fick precis ett plåster av Emelie. Det är spindelmannen på det.
Känner mig väldigt vacker idaG..! Eller inte.


Ska och lämna min och youssefs dräkter..
Tvättade dem i helgen med. undra om man ens ska göra det när man hyr... Skiter i vilket , jag gjorde det ändå..!


Storstädning är mycket jobbigare än man tror. Städade igenom både köket och vardagsrummet grundligt!
Och mitt rum ska vi inte prata om! Det behövdes. Konstogt att jag inte redan blivit uppäten av en dammtuss....
Blä


Jag ska nu ta och dricka morgonkaffet och försöka att inte glömma att ringa mamma igår. Hon ringde migh vid 18 eller nåt.. då sov jag. :O
Sällan jag sover så tidigt och så länge! Stackars mamma. Kommer inte ens ihåg om jag sa hej då eller om jag bara la på. :P
Men idag ska jag se till att ringa henne! :)


Dags att jobba-

Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0