funderingar

Jag har tänkt en hel del på vad jag vill göra i mitt liv...

Ni som inte pallar läsa om  drömmar, intressen etc kan sluta läsa nu...

Jag var så insnöad på att läsa jurist... Bli en bra åklagare och försöka hjälpa brottsoffer att få någon form av upprättelse..
Nu är jag i nte ås säker på att det är det jag  vill längre..
Jag gilar ju lagar, domstolar och allt som har med det att göra.. men jag är inte längre säker på att jag vill vara den som sitter med en stor lagbok under näsan all the time...

                                                 

Är sugen på att vara ute på fältet och verkligen jobba mig tokig över alla orättvisor i den här världen. Vill jobba ute på fält.
Började först fundera  på att jobba som något samhällshjälpande.. jag vet inte riktigt.. men aksnke med vad vissa komuner behöver eller nåt..
Sen kom jag på det ultimata!
Jag vill jobba med katastrofer!
jag   vill vara med och utforma olika typer av katastroflösningar.
var och hur man blir det har jag ingen aning om.
Men det finns en utbildning i Norrköping som man kan bli något liknande av.. Ska kolla upp det.. finns det i norrköping borde det ju finnas i sthlm!?


Jaa detta blev ett sjukt tråkigt inlägg. vet det
men så skönt att kunna skriva av sig.. K'änns som om jag bara ligger o grubblar när jag ska sova annars..

Johanna- du borde väl ha nån synpunkt på detta!!? :D



Tjingelingn

Kommentarer
Postat av: mackan

jag står fortfarande fast att du borde bilda nytt parti;)förändra sverige/världen från ovan eller något ditåt:P

2008-09-04 @ 19:50:44
Postat av: maria

Hahaha jag räknar fortfarande med din röst :P

2008-09-04 @ 22:30:51
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har alltid synpunkter darling, men det är mer något jag tar per telefon du vet, och vi ska ju prata idag :D

2008-09-06 @ 09:37:12
URL: http://johannana.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha i know :P mw3n fick inte tag på dig idag.... :/

2008-09-06 @ 16:46:21
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0