hemkommen

Jaaa, nu är jag hemma igen.

Sandra ringde tidigare. Hon kommer kanske upp.. om nu Frida väl ska upp.. men jag antar att det inte blir så faktiskt. Så det är ingen idé att bli glad innan det är helt klart att hon kommer upp.!
Men nblev iallafall väldigt glad när du ringde! VIll ju visa hur jag har det här på lidingö :D



Sista inlägget jag skrev förklarade jag ju att en kund som var sååå trevlig kunde göra en sååå lycklig. Men det  var faktiskt inte  speciellt långvarigt...

Nån timma efter det så lät det ungefär såhär:

- Jag är så jääääävla trött på tele2! Ni ringer ju stup i kvarten!

- Jahaa. okej.. Jaa, det r ingen som har ringt härifrån och på det uppdrag jag sitter.


- Jamen för heeelveteeee ni är ju idioter allihopa. Jag ska fan anmäla er! gaaaah


- Jamen snälla  du. Inte behöver du väl skrika på MIG?


- Sluta riiinig miiiig!


- jaa, du  blir borttagen från denna lista!


- Jag ska polisanmäla dig din jävel! Hör du det!?


- Men va fan människa! Hur har du blivit uppfostrad!? Brukar du sitta och vråla åt människor du inte känner !?


- Din jävla fittaaaaa!

KLICK

Och allt detta på en ofelbar skånska..
Fantastiskt hur en del vuxna människor beter sig... man kan tro att de går på dagis.... :S


Man måste vara tuff i denna bransh...... :P



Ingen klippning av Jim ikväll. orkar inte åka in till stan igen.. inte för att det tar  några tider.. men är så trött och ont i huvudet.. Så det får bli imorgonkväll ist... får ta och jobba över eller nåt... tills han kommer hem.. Orkar inte,,, :P

Nu ska jag sätta mig, kolla p å simpsons och family guy..
Kanske är bäst att diska först iallafall. För jag lär ju inte orka göra det sen :P haha


Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: mackan

klart att han ska vara skåning=(..döm inte alla oss andra skåningar efter samma "kam" som denna;)

2008-09-04 @ 19:48:59
Postat av: maria

Skulle aldrig hända. jag är inte fördomsfull.

2008-09-04 @ 22:32:40
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0