huuuh

Hård dag...!

idag blev jag stannad i tunnelbanan på väg hem från jobbet, de kom från någon medielinje  på gymnasiet.
De förklarade att de skulle fota en person, gissa vad den jobbade som, Sen skulle de sätta ihop ett arbete om varför de gissat som de gjort, och vad jag egentligen gjorde..
Lät som om de gjorde ett arbete om undermedvetet förutfattade meningar....

Men jag ställde upp..
så säger den ena tjejen:
-hur e läget du ser ut som du jobbar som nån chef eller nåt haha
Jag skrattade!
MYCKET


Så får väl se. Hoppas arbetet lönade sig tjejer. Kul att ha pratsällskap ända till ropsten dock! :)


På jobbet annars har jag och Peter roat oss genom att nördmaila hela dagen. Otroligt gick dagen aningen snabbare då!
Så NEJ, du ska fan inte vara sjuk den här veckan! hahaha heeell no!

På Torsdag åker Emelie till spaninen...
Någon mer än jag osm är avundsjuka!? vill oxå åka till 2 veckors värme!
nunununu

     gaaaaanska härligt! right!?   



Nu är det snaart bara en månad kvar till min födelsedag!
nästan som sagt..
Men bara nästan...


Usch jag är trött...


Sov sött!
love!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket pluttis!Ha det så bra här hemma så hörs vi kanske under resans gång!Grattis i förskott ;)hiih puss

2008-09-16 @ 12:48:08
URL: http://malliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0