Idag är det fredag..

Och febern har inte gett sig än!

Ska ta en ipren o lägga mig i badet, hoppas på att det blir bättre då.
Febern är ju  inte lika hög som den var igår. Skönt det även om hostan blivit värre

Jag hatar att vara sjuk..!

Och ikväll är det ju raeggetonparty! :( Har sett fram emot det, så om jag inte kan gå så vet jg nte vad jag tar mig till
har paula tappat bort legget med nu?? Och var är Sandra?
Jag är sjuk :(


Nu blir det bad. Tänkte mig riktgit mysigt med massa skum =)
Då mår man bättre, lite peeling och lite mysljus.
Då blir man n og fräsh igen :)


Kommentarer
Postat av: mackan

hjälpte det med att ta sig ett bad o ipren för att få bort det mesta av febern?

krya på dig annars=) aldrig kul o vara sjuk

2008-09-27 @ 16:01:07
Postat av: maria

Aaah det gjorde det. inte mot febern kankske, Men för kroppen som man fått så ont av.

Nu är det bra.. måndag och på g igen :P

2008-09-29 @ 12:59:09
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0