Imorgon är det Fredag

MEN IDAG ÄR DET BARA TORSDAG...


Trodde att det skulle bli en riktigt fin dag idag när jag klev upp imorse..

jag trodde fel.....!

Det var varit en riktgit helvetesdag! spillde ut halva koppen kaffe på golvet, andra halvan på mig själv, glömde iprentabletterna hemma, så satt med huvudvärk, datan hängde sig hela tiden och hitta.se funkade inte.
Så kom jag nte upp i budget heller.
Gjort det varje dag nu denna vecka.
Då blir jag ju vansinnig när det inte går!


En bra sak dock är att Emelie och jag kommit överens om att torsdagar ska vi käka  pannkakor tilsammans : )
Det är mys :P



Usch vad ledsen jag är
ska gå och duscha.

byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0