jihuju

Jaaa.. nu sitter jag här.. igen ... och skriver,,

vet inte ritkgit vad jag sla skriva om egentligen.. Är lite ledsen ikväll..
Känner att kjag kanske. trots att jag  veeerkligen varit emot att ha pojkvän under över ett år... jag har verkligen inte velat ha någon ens i närheten.! Finns mycket olöst i förhållanden bakom mig, som faktiskt gör ganska ont fortfarande..
Önskar verkligen att du fortfarande läste min blogg och fick veta detta

Jag skulle önska att det aldrig blivit så illa mellan oss. Att vi hade kunnat förbli vänner.
Du var ju den jag vände mig till.. och du visste det.
hade så gärna haft dig närmare!


Varför ska kärlek och förhållande vara så svårt!?
Vill ju inte ha nåt egentligen! så varför sitter jga och saknar det!?
Får jag för mig att jag INTE vill ha någon. eller har jga fått för mig att jag klarar mig sååå jäkal bra utan!?
Varför kämpar jag emot så hårt!?
Tackar aaaaldrig ja till dejter, träffar aldrig killar överhuvudtaget på det sättet. Är så rädd för att tycka om någon.
Varför?

Detta är sånt skit som gör att jag inte kan somna ordentligt. Jag förstår mig inte på mig själv överhuvudtaget.
hjälp!....... eller nåt..



Tänkte sätta mig och spela tvspel. Inte klokt. jag bruakr aldrig spela... men nu känner jag mig lite  sugen faktiskt :P haha



sov sött!


TJingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0