löööördag!

Blev en bra dag igår trots allt! :)

Visade sig att extra pengarna som jag så väääl behövde då jag bara hade 300 kronor kvar denna månaden, ingen mat i kylskåpet, och pajjade strumpbyxor, var en bonus från jobbet i augusti!
Väääääääääääääääääldigt jäkla UNDERBART!!!!

Inkasserade även min vinst nere på J under After Work!

    

Inte helt fel!

När jag kom hem åt vi underbart god wok, drack vin o spelade kort.
Var en underbar fredag faktiskt. Även om själva dagen på jobbet kunnat gå bättre....


Idag annars så ska jag väl gå och ta på mig lite kläder, ligger fortfarande och myser i badrocken efter duschen. Var och storhandlade tidigare. och städade. Skiiinande rent.!

Nu pallar jag inte sitta här längre.

Hoppas att du hade en fin 18årsfest Erika! Sandra skvallrar troligtvis för mig sen :)



Tjingelingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0