mmhum

så  var det nya arkiv X-filmen....

 

Den var inte alls som serien en gång var...!
Den var väl spännande... aningen "äcklig".. inte läskig.. utan "äcklig"..
Inte många getingar till den inte!!!



Däremot såg jag den nya serien som kommer till hösten/vintern i usa..
Skaparna till lost har nu kommit med :   FRINGE
Denna serie måste ses!!!!!


Kunde inte sluta titta! Sjukligt bra!  

ojojoj.




Idag blev det pomme och korv till kvällsmat. Enkelt och snabbt :)
så var tvättningen i full rulle.
Fick gå ner och köpa nytt tvättmedel och sköljmedel.
Hittade ett sköljmedel som jag kommer använda mig av jääämt!


Så från och med nu kommer jag dofta av  Ultra Softlan - aroma theraphy

Bara för att ge onödig information........



Detta kommer låta såååå snett....
Men jag funderar starkt på idén med städerska. Skulle underlätta en hel del. Plus att man faktiskt får allting gjort ordentligt! Inte bara dammsugning och tvätt av golvet..
Det är väl inte en sååån dum idé!?





kan faktiskt tro att det skulle vara en jäkla bra idé!
Skulle vara så skönt att veta att det blir gjort ordentligt!


Nu har jag annat att göra..
Ska prata med Johanna
hänga tvätten
fixa så att jag blir inskriven i lidingö kommun
och även se till att adressändringen gått igenom!



Hörs imorrn!
tjingelingen!!!! :D




Kommentarer
Postat av: mackan

ja det måste jag säga,det lätt väldigt snett..har du verkligen ett sånt hektiskt liv, så du inte hinner/orkar med o städa?? dagens ungdom alltså:P

2008-09-10 @ 18:37:07
Postat av: maria

hahahaa, lägg ner!



Bara skönt att slippa tänka på att tvätta fönser och skura badrum ju!

2008-09-10 @ 23:12:57
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0