nu är det måndag igen.

Igår åkte Sandra hem.
Kommer inte se henne igen på ett bra tag. Ledsamt.

Var och hälsade på Robin på Sats.
Blev solning medans han tränade. Snacka om skönt. Saknat värmen galet mycket!!!



Efter det bllev det Bad och bubbel i bubbelpoolen. Gaaaanska skönt det med. Snacka skit och bara njöt.
Jag njöt mindre när jag kollade på klockan på väg hem...
Usch, det var inte lätt att komma upp imorse.....

Nu är det måndag igen alla glada!

Någon mer än jag som är trött att skutta upp till jobbet?
Det är mörkt...
och kallt...
Vintern är verkligen ingen kull årstid.
Skönt det skulle vara att gå i skolan igen..!


Idag lär det inte bli mycket mer än jobbet om jag gissat rätt. Sovit så få timmar att det vore otroligt om jag höll mig vaken längre än till 22... Men det är ju bara en gissning. Vad som helst kan hända på vägen.. :)



Haha herregud att du inte sa någonting. kan inte för mitt liv förstå hur du kunde göra sådär!
Inte jag heller...
känner träffen som slag i magen
tar det till mig
Tänker!
ska försöka.



Ha en nice dag på jobbet! =)



tjingelingen


Kommentarer
Postat av: ´Joey

2008-09-29 @ 12:50:34
URL: http://johannana.blogg.se/
Postat av: ´Joey

haha, no text!



I vilket fall så, ja, det gör vi. Säg upp dig haha ! :D



Himla härligt med Londonweekend iaf, får se vilket hotell det blir, men det är ju bara börja titta runt lite nu!



Sitt inte vid bloggarna på jobbar Mary ;)

HAHA, PUSS <3

2008-09-29 @ 12:52:40
URL: http://johannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0