nu är det söndag igen....

Yepp.... så är det..
Och fortfarande ingen kamera.... : /   Jag saknar min kamera.! Får den imorgon... :) Då finns säkert en hel del bilder med... hoppas hoppas.!

Igår var Paula och jag på munchenbryggeriet, dansade galna till raeggeton!
Det var niiiiice! Mycket folk med!
Fick skjuts av Paulas, systers... ragg !? eller nåt hem =)
Stannade och käkade med innan vi kom ända hem. Blev en nice liten film med tråkigt material på.. men de var en riktigt trevlig kväll.! :)




Käkade tacos idag. Finns det något godare!?



Nu ska jag se arkiv x filmen..
Vet att mammsen blir lite avis iallafall ;)



Tjingelingen!



Kommentarer
Postat av: mackan

var den filmen bra?,har hört en del om att den e kass..ett litet betyg av filmen tack;)

2008-09-08 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0