Ny kjol och IKEAtripp!

Idag har det varit en lång dag. Var på ikea efter  jobbet.  Hittade en hel del "bra-ha" saker som  jag inte hade tillräcklig av :P

En  ny tvättkorg. Självklart i en glad färg, det behövs såhär nu när kylan kommer tycker jag! :)

  vem vill inte ha smutstvätten där!? ;D




Sedan hittade jag  heeelt vanliga grytlappar.. men även de kom i färg..... :P






Sen blev det grytunderlägg. Smidigt värre så var det magnet på baksidan! Sparar lite utrymme, och jäkla praktiskt nära till hands :P




En  lampa till köket fick följa med hem....



orkar inte ens dra historien om vad som var fel på den sen iallafall..... :p


Sen så har vi en smidig byrå i hallen för skorna. eftersom hallen är otroligt smal så var det här en jättebra lösning! Smidigt tänkt paula! ;D





Sen diggar jag Tvbänken! Eller vad tycker ni!? den är ju stentuff :P





Är det någon som kommer ihåg det där nintendospelet man hade som liten!!!?
Gissa om jag blev glad när jag såg detta:



Japp, det finns kvar. och det går att spela på! hahah askul! Så många många år sedan man spelade på ett sånt här. och ändå kommer man ihåg banorna. Löjligt roligt.. många flashbacks! :)


Sen har jag faktiskt köpt mig en ny kjol till jobbet. Paula godkände så jag köpte den. Känner mig faktiskt väldigt bra i den. Brukar ju inte gilla att ha kjol, men denna är underbar.
Kommer dessutom från Lindex! En affär jag aldrig går in i ens! Otroligt.
Ca 250 kr.. ingenting.



Håller ni inte med mig!? :P



jaaa..
Jisses vilken dag det har varit. Trött och ont i hela kroppen. Skulle  inte direkt säga nej till en massage kan jag lova! Allt gör ont

Fick precis nya låten av Danne. Nice works guys!
Ni är så  bra! När släpps skivan!? ;D



Nu ska jag lyssna på Avant - I wanna be close
Jaa, jag v et att det är en gammal låt.. men oj vad den är bra! :)

och visst fan... Paula var med i agnes video- stranded... Så den måste ni kika in med. Hon är den snygga! :D haha

See ya in the moooorning!

Tjingelingen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0