nyss hemkommen

Från Hard Rock Cafe,,,
VIlket misslyckande,,, inte alls så kul osm jag förväntat mig. inte lik apå g. lunde faktiskt stanna hemma o kurerat mig idag,
Huvudvärken hänger i.!

Inte ens full.... då är det segt klockan 06.20.....


Upp tidigt imorrn. får inte sova för länge, :)


Tjaffsade självklasrt med Sandra.
Sög
Så får vi väl se hur det  löser sig. tror det var överreaktion från min sida. men inte baa min. tror det är någontingvi mpste reda ut.

Blir alltid jobbiga mossförstånd..

Eller så är det bra så att 11 års vänskap e över.

Hur som haver är det någonting som visar sig



Tack för att du lyssnade ikväll. Mycket som kom upp till ytan som länge legat dolt i mitt innersta. Fattar inte ens sjäkv ibland varför jag väljer att prata med dig.
Det känns tryggt!
Tack...!

NU är jag trött. satt klockan på 11 för att jag inte ska sova för länge imorgon. ber till gudarna att jag ska vara hekt okej tills på måndag!
snälla snälla ! =)

segt. jaa det är det.
Täntigt? Kanske.
Onödigt? mer än nånsin, men såhär är det nu, och det är någonting som löser sig!
Till bättre elller sämre.
Så glömmer jag inte det som varit!

Tack för att du lyssnat!
Du hajjar nog inte ens hur svårt det varit.
Ingen som vet om det... intw vågat....
Nu kanske....


Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0