O nu var det Måndag igen....!

Så var man tillbaka på kontoret.
Inte alltid helt fel otroligt  nog. men idag är jag inte taggad. Tror sandra och jag la på när klockan var 1...
Gissa om det var hårt att gå upp imorse!?



Glömde matlådan... inte för att jag ens gjorde nån igår.
 var hemma en sväng i vallentuna och hämtade mina sista saker.. filmer och dvd i stort... :P
Blev bjuden på mat med. Vilken tajming att komma på en Tacoskväll!
Ni som känner mig vet ju att jag älskar det....


                                            


Kom Paula hem igår?!
Kom du hem gumman!?
Blev väldigt osäker när jag inte hörde nåt ifrån dig och när jag inte såg dina skor i hallen imorse.!
hör av dig snarast! :P



Idag blir det nog inte mycket mer än att jobba, komma hem, duscha, laga mat o sova...
Veckan är här igen!

och inte känns det speciellt roligt..


Ha en bra måndag folks!


tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0