oh herregud vilken sömn....

Jag sov hårt, javisst!

Hur sjuk dröm hade jag inte också då? haahah
baaaara för att jag tjaffsat med Sandra så handlade självklart drömmen o henne o mig.
Vi bröt oss in i ett hus för att Sandra behövde låna toaletten.
Och då kom husägarna på oss. Jag försökte rädda situationen och sa:
- När du får oväntat besök....!
Och langade upp ett kaffepaket jag tydligen hade haft med mig!?
¨Jag sa att de nu skulle få heeela 30 paket kaffe skickat till sig om de skrev på ett papper...
Skrev "kontrakt" med henne på en av deras egna näsdukar.
Sandra svettades galen.
Jag drog på mig en grääääääslig blommig kappa och så gick vi tillbaka till nån fest.

Där vara alla heeeelt galet fulla.

Halva pesonalgänget från jobbet var där med. Herregud..
Vilken sjuk dröm.!!   



troligtvis pga att Sandra och jag bråkade rejält igår. Vilket vi aldrig gör annars, samt att jag hade Tusenbröder på tvn.
komiskt att just den filmen satt i dvdn.. En som är  med där syntes till på Hard rock café. Börjar fundera på också om jag verkligen skulle gått ut igår. Hade ju fortfarande feberfossan och ont i kroppen... hatar att vara sängliggandes..!
Men idag känns det någorlunda bra =)

Nu ska jag lägga in de bilder som hann med att tas igår .. tror det blev några iallafall :P
Sen ska jag vara " the bigger person " och gå ut o försöka lösa detta med Sandra. Typiskt oss att aldrig sitta ner o prata ut om saker. Troligtvis för att vi faktiskt alltid brukar glömma och gå vidare utan att ens behövt säga nåt.
Det är faktiskt så att en snubbe påminde mig om npnting igår...
Han fick mig att inse att Sandra och jag sällan behöver prata för att förstå varandra. Räcker att kolla på varandra. Och håller med honom, DET är riktig vänskap.
Den tänker inte jag kasta bort iallafall!
älskar dig. Du ör den enda som vet preciiiiiiis allting om mig. Du vet hur jag fungerar. Du lyssnar alltid.
Jaa, du är viktig!




C ya leteeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0