onsdag

Jaaa så sitter man på jobbet igen... har ont i magen- såååå ont i magen!

Det rä dagar som denna som man blir helöt överlycklig när man får sååå trevliga människor att prata med!
Ett litet utdrag ur våran väldigt ,långa pratstund lät ungefär såhär:

-
Jamen det låter ju intressant Maria
Du har en väldigt trevlig röst....
Om du nånsin tröttnar på det där bygget så får du ta och höra av dig till mig!

haha sådana kunder kan lysa upp en hel eftermiddag!
Tack snälla människa!
Du hade en trevlig röst du med ;)

jaaa,.... Hujeda mig!



Efter jobbet blir det troligtvis hem och hämta saxar..
Jim ville ha sig en klippning idag.. och varför inte.!? Nu när det är så nära hem så gör det ingenting om man inte har saxen med sig i alla lägen :D
Man kan ju skatta sig lycklig som hittade en sån kalasig lägenhet.

Satt och tänkte på att jag inte lagt upp några bilder på resten av lägenheten ännu. mestadels beror  det på att mycket ska ändras.. Ingenting som ska se ut som det gör idag....
Men det kan väl var kul att lägga upp lite bilder o visa planerna... :P


Jag saknar min mamma. JÄTTEMYCKET
Du är en ängel som har stått ut med mig och denna jobbiga flytt!!
Hjärta!




Nu är det bäst att jobba. Måste springa ner och köpa cigg sen med. Usch så jobbigt!

Hörs senare


Tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0