så jäkla ensam

Det känner jag mig just nu..

Vaknade med feber imorse. Tog en ipren och gick till jobbet iallafall, tänkte att det var för att jag sovit så dåligt inatt..
Men icke då
Fick gå hem.. Inget kul att missa halva dagen
Fick gå ner till affären o handla med eftersom jag upptäckte att brödet var slut.. lite jobbigt.
Somnade i soffan sen efter att jag petat i mig lite mat.. efter det var febern skyhög igen.. så nu sitter jag här o känner mig sådär äckligt  sjuk... blääää


Borde städa lägenheten.. kanske ta en dusch med...
orkar inte.. huvudet värker


                                            



betalade alla räkningar idag med..
så jobbigt att se lönen minskas så snabbt. Ingen aning om att det var så hääääär dyrt att bo själv.
helt otroligt att jag kan ha så mycket räkningar.

Blir fattigt denna månad... och jag som tycker jag aaaldrig gör nånting som det är nu...
hur ska det gå? hahahaha

Imorgon ska jag ut en sväng i det fina vädret, även om febern inte är borta!
Måste ha luft och det är väl den sista solen denna " sommar " ... sa de inte det?


Hittade en gammal kompis från frisörklassen i Norrköping i metrotidningen. 
Gaanska kul, grattis Ellen :P

Nu är det simpsons som gäller, känns  som om klockan är mer än 8 faktiskt... minst 10...
Kommer troligtvis somna om igen


Sov gott!




   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0