Tisdag

Idag började dagen bra.
Första och tredje samtalet bara " BAM..... BAM"
Hur skönt som helst..
Sen var det jääääääääävla segt... ojojoj

Kände att jag ville kasta datajäkeln åt helvete och åla igenom headsetluren och slå personerna i andra änden.
Have some respect !!
Jag ringer inte till dig på ditt jobb o kallar dig fitta
Så håll käften!

Efter lunch var jag på krigsstigen. Så smällde in några till
Vilket innebar budget och lite extra på lönen denna månad
Niiiiice!

                                         

Imorgon ska jag och Felicia gå och jaga maskeradkostymer till pubkvällen på kontoret på fredag. Hittar jag ingen så blir det väääldigt krisit... sk aju sitta i de där löjliga utstyrslarna hela dagen..
,Man kan ju inte mer ön att ääääälska CASUAL FRIDAY ?!

Det är wild west - tema som gäller.. och vad tusan ska man klä ut sig till?
Funderar på Calles örslag om kaktus......
  eeeeeller kanske inte..

Kul kommer det iallafall bli! :)


Nu ska jag få bilderna från helgen av Paula..


Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0