vilken jääävla natt!

Jag drömde...! 3 gånger!!!!

I den första drömmen
var jag med en kompis på en uttagningen av American top model. Då blev jag erbjuden att jobba i receptionen på stället. Plötsligt rusar 43928564091 militärer in som världens James Bond-snubbar!
Får förklarat för mig att allt är i sin ordning och att det sån där säkerhets polis eftersom presidenten var i bygget och hälsade på..
Vad fan gjorde presidenten på inspelningen av top model!?

I den andra drömmen var jag hemma. Ägde tydligen världens största pool. Hade en jäkla fest. Jacob dök upp men en ny flickvän. Hon såg ut att vara 13 år eller nåt i den stilen.. Jag blev vansinnig och ett litet smått krig utbröt. Aldrig varit så arg tror jag! :D troligtvis bäst om jga inte pratar med honom på ett tag! :D
Sen vaknade jag upp av att jag glömt stänga av datorn. Gjorde det och somnade om. drömde IGEN!

I den tredje drömmen Sjukskrev sig hela kontoret och drog o parta istället. Vad fan lixom!?
helt sjukt. När jag vaknade var jag stensäker på att allt detta hade hänt!


Vad betyder dessa drömmar?
jag är nämligen helt säker på att det finns en betydelse bakom!
Jäkla skit bara. Sjuka jäkla drömmar som man inte vet om de har inträffat eller inte.

Det sjukaste är att det gjorde ont att drömma om Jacobs tjej- Vad fan är det som händer!?



IDAG hoppas jag att det blöir en nice hemmakväll. Orkar inte hitta på nåt.. Men troligtvis gör jag det ändå. Bara för att.! =)
Har inte pratat med någon på hela veckan typ. Blivit sjukt osocial. Trött efter jobbet. Orkar inte sitta i tleefon eller framför datan.
Har lust att gå på bio eller liknande den här helgen .Förra helgen blev det en hel del festande. så den här helgen gör det ingenting om det blir lugnt och stilla. Skönt att vila lite. har varit en hård vecka.!

Men som jag sa... troligtvis blir det inte så..


Troligtvis kommer beslutet angående städerska ikväll. Vill veta vad som ingår i det priset... =)


Nu måste jag jobba,. mycket idag. har tagit ca 4 timmar att skriva det här inlägget :p


tjingelingen :)

Kommentarer
Postat av: mackan

det där med drömmar e ju faktiskt så att dom har någon sorts betydelse..kanske inte alla drömmar, men dom flesta..du får ta o söka på google eller nåt om såna drömmar som dom här;) o angående den där städerskan, det låter inte så dumt ändå..säg vad det kostar sen bara o vad dom/den städfirman/städerskan gör där hemma:P

ha en trevlig helg=)

2008-09-12 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0