yes!

Klockan är 16.23......
Kom precis hem
Varit på sjukhuset. Inget vidare kul.. det är det väl aldrig på sjukhus...
Men allt gick kalas. så jag är nöjd =)


När jag stod och väntade på bussen gick en liten filur förbi mig och jag började fundera på om jag inte kände igen honom...
Det gjorde jag.
Vad är oddsen att springa på Mr Robin utanför Södersjukhuset en måndag?
Gaaaanska kul
Hann ta igen lite  förlorad tid på bussen.
Riktigt nice att se dig igen!


Så precis när Robin gått av bussen ringde telen,
C.T fyller 22 idag! :D

                                                        
                                                       GRATTIIIIIS!


              



Så ikväll blir det middag. =)



TJINGELINGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0