ännu en helg är över!

Och ett nytt kapitel är påbörjat.
Jag är glad!! :D
im moving on

Helgen har varit ganska kalasig! )
Fredagen blev det barhäng med Joel. Inget speciellt alls direkt,
men var ju barnvakt till lillebror o satt inne hela dagen så jag var
tvuuungen att ut o se folk.
Den baren behöver lite östrogen ;P



Igår blev det Manesa med Sandra.
Väldigt trevligt! :)
Blev dock uppraggad av en 41-åring-. jag undrar var världen är på väg :S
Det är ju fan vidrigt hur flk på krogen är-.. eller folk på fyllan i övrigt... :S
Jag vet inte, kanske bara är jag. Men ångesten kommer ju när man varit
ful o haft för sig. Inget vidare. Skönt att jag är ur det. Men om den snubben
blir påmind  så booorde ju ångesten sitta bra idag.
Hoppas det, så han skonar oskyldiga 20åringar i fortsättningen! :P




Idag följde jag mitt horoskop :)

Skorpionen
kom ut i friska luften. Du behöver en lång promenad- utan avbrott.
utan snack och en pipande mobiltelefon.
Du behöver lugn och ro.




Så nu är det snart mat. Smarrigt.
Så får vi se vad som händer ikväll :)



Tjingelingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0