deklarationsdags

Jisses så sent ute jag är!!!!
Har haft pappren brevid datorn i veckr nu... men inte har jag kommit mig för att se til att den blir inskickad  klar...
Kommer få tillbara huuuur mycket sm helst! I LIKE!
Så himla skönt att veta att det kommer dimpa ner några tusenlappar sådär rakt in på kontot :D
För det känns ju helt klart som om jag bara får dem, eftersom jag aldrig sett röken av dem


                                  


Nu ska jag ner o möta Sandra på stan.
Ska jaga rätt på ett sånt där smidigt litet kollegieblock. För hör och häpna.
Nu räcker inte träningen till längre. Nu jäklar blir det att vaaarje dag skriva ner vad jag stoppat i mig under dagen
mätning en gång i veckan o självklart vägning. Bara för att kunna se svart på vitt vad tusan det är...
FÖrhoppningsvis kommer detta även att resultera i att jag inte kommer stoppa i mig nåt onödigt eftersom jag inte vill behöva läsa det sen :P
bild på min illa viktbok kommer så snart den är inhandlad..
Vad gör ni för att gå ner i vikt?
Nån som har ett bra tips alls?

Jag funderar på en heeeelrenovering av min kropp nämligen.

Kan låta som om jag har kusligt låg självkänsla.
Förståeligt.
Men så är inte fallet längre. Jag är så otroligt stärkt och jag känner bara att NU, nu är jag redo att dra det lasset.
I have to go my own way
and be who i am


Jag accepterar utmaningen biiiiatch! :D





Kommentarer
Postat av: Johanna

nu glömde jag att ringa dig igen..:/ förlåt!



Jag hör av mig imorgon iaf, ska in till norrköping då..! PUSSIPUSS

2009-04-15 @ 00:08:11
URL: http://blogmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0