dödstrött

Idag blev det en lång dag. MYCKET lång... :)

Började med att möta segskaftet utanför sats för täning. Och ooom jag tränade. Sprang så länge att jag nästan snubblade fram. Så himla skönt känner jag. Hittat en perfekt arg låt som jag kan kuta till.
Otroligt skönt. :)

Sen åkte jag med segskaft till hans jobb och underhöll dem samt lekte coach i flera timmar. Hade heelt glömt hur kul det är att sälja! :D
saknar det kanske... lite iallafall :)


Sen var det raka vägen hem
Låååång dusch, maaaaat och sen en långpromenad med Sandreew =)


Nu är jag JÄTTETRÖTT och kommer nog krypa ner i sängen tidigt. Har ju komvux imorgon klockan 10 :D
Är så himla förväntansfull! :D Jag har verkligen tagit tag i det här.
jag känner mig stark,
jag känner mig modig
jag känner mig värdefull

och kanske. tro det eller ej, kanske det möjligt finns en uns av skönhet i mitt innersta =)
Men det kan  jag inte erkänna.. inte än iallafall :)

Men jag kan erkänna att jag är stolt över mig själv just nu!
Inte bara för komvux, utan mycket annat jag tagit mig för att påbörja, eller tagit mig ur. Jag ÄR en stark person. jag har fått det bevisat för mig själv.
Kani nte begära mer.


Bilder av denna dag kommer när jag funderat ut hur i hela fridens namn jag lägger över från mobilen :)


Nu blir det kvällskaffe med mammsen. Om jag hinner dricka det innan jag somnar sittandes :P
Hoppas ni haft en lika underbar dag i vårsolen! :)

Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0