Grå Onsdag

Hur tråkigt är inte vädret idag dÅ??


Var i Linköping idag med.. Ska tillbaka på tisdag efter påsk, så får väl se hur det blir. Svettades floder
när jag la fram mina krav för den här tjänsten.
Hoppas Hoppas


Pratade med Malin nyss oxå.. På Söndag går hennes och Johns flyttlass till Norge.
Hajjar verkligen inte. När jag väl är tillbaka i Norrköping så flyttar alla!?
Varför kunde inte alla flytta när jag gjorde det?
Känns ju så ensamt :P hahaha
usch usch


Fick svar från studievägledaren på komvux med.
Ska vara där nästa tisdag också. samma dag som linköping. Men räknade på tiderna och insåg att jag hann med båda. :)
Så HIMLARNS skönt om jag kan få in mina ansökan och att alla kurser som jag behöver och VILL läsa kommer kunna klämmas in !
Vill verkligen börja NU! Känner att jag är edo att ta tag i böckerna och sätta mig och plugga igen!
Vill bli jurist..
Helst nu på en gång..

   snartsnartsnartsnart




Idag nu så ska jag nertill Anneli o passa på att städa medans de är i Island. :)
Ganska skönt för dem att komma bort tror jag. Så tänkte bvara snäll o dra en riiiiiktigt STOOOOORstädning.
Lite roligare att komma hem då.
Sen får vi se om jag hänger på ner o kollar in träningen. Är ju så sugen på att börja
med sån där grejjs.. men får se om tid finns över :)


Sen antar jag att Sandra o jag ska ha svullokväll. :P
Det är den enda dag den här veckan kvar som vi kan ha det på.. och minst en gång i veckan är det ju ..

Men NU ska jag göra mig en kopp kaffe innan jag slänger mig upp på cykeln..!
full fart!



TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0