hujajaja

Så var det fredag.
härligt.....



Igår var det en stressig dag.. lite utan någon som helst anledning.! :O
Johanna kom hit klockan 07.00. Vi gick strömmenrundan och sen hem till mig igen för att käka lite frukost.
sen toppade hon av mitt hår. wonderful vill jag lova. Ganska välbehövligt.
Håller tummarna för att du får jobbet ! :)

Sen blev det till att gå till banken, som var STÄNGD :S Köpte en kaffe på waynes, och sen blev det ansökan till komvux. Har nu sökt en jäkla massa kurser.. Så jag måste ju få undan en eller 2 av dem! annars blir jag less! Vill börja plgga nu!
Sitter med drömmar, som känns väldigt långt borta!

Ikväll ska jag mäta mina mått också.
Känns lite läskigt.. m ingenting syns så börjar jag väl gråta. :/
Har ju verkligen skärpt till mig!
Kristian påpekade igår att det syns i mitt ansikte. Tack!, Men resten av kroppen ska följa efter också! :P



Nu ska jag dricka kaffe och vänta på att Johanna ätit upp sin frukost!!!! :D
Tjingelingen



                                       




Kommentarer
Postat av: Frida

FAn vilken snygg pudding jag har till vän alltså:)

2009-04-18 @ 12:24:47
URL: http://friiidaas.blogg.se/
Postat av: Maria

hahaha jaa viiiisst har du!? hahahahaha

2009-04-18 @ 17:35:11
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0