hujeeeedamej

Oj, vad längesen det är jag skrev.
Var en lång helg, men kände inte för att skriva, jag hade annat att göra kände jag =)

Kan börja med att berätta
att jag börjat med samhällskunskapen B :) Min första uppgift blir internationella relationer. Väldigt spännande. har pressen på mig dock att bli klar med det stora arbetet till den 3e maj. Jag ska klara det :)

Sen i fredagskväll var det partajj på gång.
Var med Frida, rikard och chrille. Min kamera kom dock inte fram mer än en gång. Och var Fridas kamera är, vet ingen :( Jag hoppas på att den kommer hem illa kvickt!!!!!

   innan vi skuttar bort på fest.


Så blev det faktiskt Palace. o däääär har jag inte varit på länge. Var kalasig som aldrig full, hade snabbtjaffs med Frida, lyckades slå rikard och var så aaaaarg på att det ALLTID blev så jäkla fel! Fridas jacka kom bort, hittades tur nog dagen efter då en tjej från festen fått med sig fel.. eller tvärtom. Hur som helst var det kalastokigt. Allt utrett nu dock. Inte ofta jag blir sådär arg.! Usch. hatar känslan!

Kul att springa på Alfarna! :)

Fick en ros av Ante som jag sprang omkring med hela  kvällen som jag absoluuut skulle ha med mig hem. Den såg inte alls glad ut nästa dag!




Alltid trevligt. Var en kul kväll över lag! =)


Sen var det lördag morgon. :)
Då käkade jag frukost hos Sandra o sen blev det att ligga ute på gräsmattan i solen o bara gotta sig. Kände att jag tillomed somnade till en stund ! :D
Så skulle Sandra o jobba o jag gick hem. Tog en dusch, käkade mat och bara slappade. Sen tittade Johanna  förbi. Mycket trevligt! Stannade på kvällsmat o bara slappt snack i soffan o bra tvunderhållning. :)
Sen mötte jag upp Sandra igen o vi gick hem till henne o kika på film.

Vaknade där på söndagen igen. :)
Låg ute i solen en stund även den dagen.

 


Sen hämtade pappa och lillasyster upp mig.
Fixade henne i håret.
Fräsch färg och löshår. Blev ganska bra måste jag säga =)

  

 

Pappa avslöjade även att han äääntligen köpt en bil till mig att övningsköra i! :D jag blev såhäääääääääääääär glad!! Ska bli så jäkla kul att komma igång nu! kände mig som ett barn på julafton. :D
Sen blev det att bara vara tills på kvällen då pappasen skjutsade hem mig.
Mötte upp Sandra för en långpromenad. Gjorde planer för vad vi måste hinna med att göra den här sommarn. Hittills är det Kanot, luftballongsåkning, och Bingo som står på listan :)
Mötte Stefan och kikade läget med den snubben innan vi gick hem.
Jag påbörjade mitt stora arbete som ska handla om piraterna utanför Somalias kust. :) Svårt att hitta bra info. Så jag letar fortfarande. :)


Så vaknade jag hemma i soffan i morse.
Ont i ryggen som aaaldrig förr kändes det som. Men sovit som en gris.
Mötte upp Frida och följde med henne till banken, tog nästan 2 timmar.. inte klokt!
Sprang på Veronica! Otroligt kul!! Inte igår!.
Sen blev det att käka en greken på fräcka frökens o en ta med chai från waynes för att sedan promenera ner till solariet och få lite färg på den blekaste kroppen i stan. Kändes bra :) Kanske till o med vågar ha shorts på mig på  gymet imorgon :P
Sen hem till Frida, satt o snacka skit på balkongen. o sen hämtade pappa mig.

Åkte hem till honom, eftersom gubben fyller 49 idag så gjorde jag o lillasyster en tårta till honom. Kanske inte den finaste, men den var fullt ätbar :D
Även lite paket blev det :)

  

Så kom jag hem för en liten stund sen.
Duschat och gjort mig klar för några timmars studier. =)


Ska upp tidigt imorgon o möta segproppen utanför gymmet igen senast tio =)
Gaaanska skönt :)
Sen får vi se. Har inte egentligen några planer för imorgon. Blir väl att passa på att få så mycket av arbetet gjort så jag inte måste göra allt i sista stund ....


Detta blev ett långt inlägg. Får bättra mig nu när jag ändå gör NÅNTING om dagarna :)
Då jag faktiskt har något att skriva. haha
Sov gott! :)


Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0