Im Back

Det onda är borta och jag mår kalasbra =)


var kritiskt där ett tag, men jag känner ingen ilska ens. Jag låter det bara passera mig.
Måste ju tacka alla som orkat lyssna på när jag ältar skiten. Känns onödigt nu, men
jag tror att det behövdes... så TACK!
HJÄRTA



Johanna åkte till England idag.. DET gör lite ont.
Sa hej då igår.. det var inte lätt.. Men kommer snaaart över o hälsar på!!!! :)



I helgen har det OTROLIGT nog varit lite party. Jag, som inte varit ute på 2 månader eller nåt tyckte att det var riktigt kul faktiskt, =)
Träffa, eller ja,, iallafall bara det att SE lite folk! Otroligt kul,



Nu blir det dusch o sen ska vi se om jag orkar trampa upp till pappsen o ta en kopp kaffe




Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0