jajjemensan!

Tjlahopp tjolahej

Precis hemkommen från komvux.
väldigt givande =)
Skönt om jag hinner få undan samhällskunskap B redan innan sommarn nu =)
Sen blir det massa kurser till våren, och efter allt smarrigt som jag vill, och självklart en del
kurser sm jag MÅSTE läsa, så ser det ut att bli ett års pluggande för min del!
Sjukt kul!!! :D
Så... kommer jag nu kunna klämmas in på samhällskunskapen så börjar den kursen redan nu den 24e!
skolaskolaskolaskola.
Spännande!

Ska jag vara helt ärlig känns det sm om jga äntligen har tagit steget att påbörja en sjukligt ång resa för att kunna bli det jag vill
Och den här gången, ska jag absolut inte låta min beslutsamhet hämmas pga någn jäkla mojjestörd liten skit som varken vet ut eler in.
Jag är större, starkare och jääävligt mycket bättre än så!
YEAH!



Idag känns tån mycket bättre. Har iofs värktabletter i kroppen för tilfället.
idiotiskt :P
Kan iallafall gå någorlunda normalt. Håller mina tmmar för träning imorrn, såååå sugen!

            

villvillvill


Ska försöka få med mig Sandra ner på stan sen med.
Kan jag inte träna måste någonting annat prdktivt göras. :) Har ifs inga pengar att spendera, men titta har väl ingen dött av.. kanske


Tjingelingen sålänge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0