kall

uschelify!
Tån är minsann bruten och jag är jättekall :P
Har varit te ch åkt motorcykel i flera timmar =) saaaaaata vad det går undan :D


Har haft en känsla i magen av att mitt humör har dragits ner av andra människor idag.
Näst intill alla, förutom Frida har haft nån form av surbulegrejjs hängande över dem. Spred sig som en löpeld...! :S
Så tillslt, innan vi skulle ut o fara galna så kände jag att jag blev fan arg. Man pratar med folk o kolar läget o inte en jävel verkar ha haft ett leende på hela dagen.
Bitterfittor. Hatart!


Imorgon ska jag till koooooomvux! :D
Jag ber o bönar om att jag ska komma in på de kurser jag vill !!
Vill läsa heltid redan till hösten nu! :9 sjukligt taggad! :)


Sen får vi se vad som hittas på imrorn. jag hade ju tänkt träna som en tok hela dagen imorgon, men inte tusan är det lätt när tåskiten gör såhär jäklarns ont! :/
Ska klippa kusin imorrn kväll iallafall. Alltid trevligt med nån hundring in på kontot :P O sen är det pengar från Anneli som ska in också, efter städningen sist....
Nice!



Jag vill boooort härifrån. Fylla mitt liv med massor av roliga saker,
glömma alla gånger man blivit trampad på och all skit man tagit den senaste tiden.
Jag är rik.
Jag har världens bästa vänner!
vi göööör faktiskt saker tillsammans. näst intill varje dag! =)
Hur skulle jag klarat mig utan er!?



Nu ska jag leta rätt på betygen o sen blir det en vaaarmdusch =)
Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0