Moahaha

Ingen idé att lägga upp dagens horoskop nu ju...


Kom precis hem från Frida.
Käkat Tacos och sett på film.
Myyyycket trevligt. =)



Imorgon blir det tiiiidig morgonpromenad och sen ner till gymet.
Ska verkligen se till att ge allt imorrn asså. Mp3n fulladdad och gasen i botten
Tror TILLCHMED att jag kommer köpa en BRA tidning att läsa under tiden jag kör konditionen, för
sats har verkligen inga bra tidningar... eller kanske en bok... jaja nåt iallafal
Märkte idag att tiden går aningen snabbare otroligt nog :P orkar mer.

Den lilla svarta boken har fått sin första dag nerskriven..
Men jag kan veeerkligeni nte påstå att jag äter mycket asså...
det var jäkla tomt på det pappret.. hur mycket SKA man äta egentligen?



Skönt att ha nånting att sysselsätta mig med om man säger så.
Behöver vara fokuserad på mig själv nu, så jag inte dimper ner i avgrunden igen
För där förtjänar jag inte att vara.
Väldigt roligt att jag kan säga det till mig själv
Jag förtjänar det inte. Jag är bättre.
Det känns så otroligt skönt och uppfyllande.
Veta att man gav allt, och ändå gick det åt helvete
Och ändå kunna stå på sig och slippa vara idioten som har betett sig som ett as
Jag är stark
Men visst har jag det i bakhuvudet.
Inga mer killar för min del på minst 1758936258960560 år!   :D hahaha



Johanna kanske kommer o tar en morgonprmenad med mig också, om nu korven behagar sig att svara... nååååååångång!
vore väldigt trevligt att ha någon att promenera med. Även om jag kanske skulle behöva mp3n på högsta volym och ingenting annat.. men det skiter jag i, för jag har inte träffat johanna sen hon kom hem, så nu MÅSTE det ju bli av känner jag!
Vill höra aaaaallt, en gång till ;D



Nu blir det att borsta tänderna o vänta på en uppdatering från Sandra ;P
csi på tvn, kan inte missa det ;)


Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla bilden på din mail! ....eller på min blogg(A):D PUSSSS!!

2009-04-17 @ 08:10:03
URL: http://blogmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0