Röd dag... :)

Så var nya veckan påbörjad!


Igår blev det lite party... igen. :P Döjde med Frida och Rickard. Gaaaaanska trevligt faktiskt! =)
Men det blev ju inte allt för sent,
kom hem och gick en lååååångpromenad med Chili, ner till kungsgatan, mötte Jimmy, snacka lite skit. Traskade vidare ner förbi otten, trffade Frazze, och deeeet mina vänner, var inte igår! Mycket kul att kolla läget med den killen! =)
Så när vi är ute på drttninggatan hör jag nån som ropar Maria, tar ett tag innan jag inser att det är Markus som står och ropar på mig.
Kul att snacka skit där med! Blir att lämna in cvt till honom nu i veckan!
Så jääääkla kul! :D

Frazze följde mig hela vägen hem ta mig tusan. Maaaassa att snacka om.
Sen smnadeChii som en sten i en fotölj och jag i soffan.
Inte bekvämt överhuvudtaget :P



Sprang ju på alla killkompisar på en enda rastpromenad. :P
Vad är oddsen att det händer en söndagsnatt?




IDAG o andra sidan så vet i tusingen hur det blir än.
Jag har varit ute ch rastat chili och sprungit genom duschen. Så nu sitter jag här.
Blir kanske att åka lite motorcykel sen. vore väääldigt kul!!!! Så sugen på det nu, o pappa har ju aldrig tid att åka. Så då får man lösa det på andra sätt. Så glöm inte att ringa mig sen Frida!





Imorgon ska jag til Komvux och träffa studievägledaren .Ska bli spännande att se vad människan har att säga =)
Finns det hopp? hahah




Nu till lite allvarligare saker....:
Jag tror att jag har brutit tån!!!!!!
Det gör så jäklarns ont heeeeela tiden. Kan ju knappt gå heller. tar evigheter att ta sig fram. Mycket irriterande eftersom det inte finns nåt att göra åt det heller.
Så jag får väl härda. Trr jag. Har jag såhär jääääkla ont imorgon med så kommer jag fan ringa vårdcentralen eller nåt asså. Inte klokt att man ingenting kan göra. :(
ajajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaj!!


Nu måste jag springa runt o leta efter mina apdåliga betygspapper så jag har det med till komvux imorrn.
Jag är redo nu!
Wish me luck! :D





Tjingelingen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0