saturday

moahaha
Igår blev det en drink eller 2 på Manesa med Sandra och hennes vän Peter. Jag försökte få med Frida också, men människan övergav oss i sista stund.:(
Men det var trevligt.
Åkte hem  la mig och somnade på en gång. Satt till o med och gäspade där nere. Så det var lika bra att utgången uteblev för min del =)


Sen när vi vaknat till liv så tog Sandra och jag strömmenrundan igen. Kanske borde testa att gå den åt andra hållet nästa gång? :P För omväxlngs skull.
Sen blev det lunch hos Sandra, sen somnade båda 2 til en stund ch sen skuttade hon till jobbet och jag gick hem och drack en kopp kaffe med mammsen =)
Ikväll får vi se vad som händer. Tror det blir hemmakväll om jag ska vara ärlig. tänkte gå o mäta Sandrew när hon slutat så jag får lite mer motion. Orkar inte träna idag. Är en sån där dag idag då jag verkligen inte orkar med det :/

Imorgon hoppas jag åka ut till Johanna och knäppa lite coola bilder =)
Vore gaaanska roligt!


Nu väntar jag på att Frida ska ringa och sen får vi se om Franzzooon kommer ihåg att höra av sig med. Nåååt måste jag göra idag. :P Inget kul att bara sitta hemma och glo.
Till o med mammsen kanske ska ut på äventyr ikväll =)



Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0