Sega söndag igen,

Igår blev det ännu en kväll på Manesa.
Fick med mig Johanna denna gång. OTROLIGT trevligt tycker jag! =)
Och hör o häpna. Martin Björk, Johannes Brost OCH teliapappan var på besök i vår lilla stad.
Tjejen brevid mig var som tokig. Vråla galen... jaja, svårt att bete sig när kändisar e i närheten.

Sen blev det en liten eftersläckare hos Oskar. Trevligt det med.


BTW!!!
NU har min Tele2 mobil lagt ner och avslutats, äntligen!
Så nu når ni mig endast på det nya numret!!! :)



Idag ska mamma och jag göra nåt kul.
Horoskopet säger att vi borde vara i skogen.. jag håler inte med, men vi får väl se om jag lyder det iallafall :P


Sandra o Friiiiida. Ring när ni läst detta. Försökt nå er för att berätta att den gamla telen lagt av. hade ju inte med mig den nya, och såg att ni hade ringt!



Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon bror?

2009-04-20 @ 02:37:12
Postat av: Maria

Två småbröder.

2009-04-20 @ 16:47:43
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0