Soliga Måndag

Yeah!
Vaknade hos Sandra. Eller ja, Fick hoppa ur sngen eftersom det var sol ute.
Sol = långpromenad innan frukost
Så vi gick en runda och sen käka vi frukost, gick till Sol o motion, vet att stället inte heter så längre... men för mig kommer det aaaaalltid att vara sol o motion. :) Solade, hämtade mina saker hos Sandra, gick hem, Frida kom med chili, vi gick till Halvars med lillasyster och köpte glass, sen blev det en promenad igen, kom hem, käkade, chili sov o simone gick senare, då hoppade jag in i duschen o så kom Frida o hämtade Chili.
Vilken underbar måndag!! :)


  
            
                      




Måste lägga upp lite bilder på kvällen Sandra och jag fick förfesta själva...
Twister och alkohol...
För er som är intresserade kan jag säga att twister med bara 2 personer får...
1 toast
Inget vidare med andra ord.. men just då var det ganska kul. :)








  








Sen var vi ju ute i fredags med...
Måste säga att jag hade en kalaskväll trots att det blev Sandra o jag som gick ut så möter man ju ändå alla väl där :)
Första gången jag var på otten också sen nyöppningen.
Vilket lyft !!!!
lite flashigare :P hahaha




Skönhet kan visas i många olika former......





Får se hur det blir till nästa helg.
Fick sms redan nu om jag skulle ut till nästa helg!
Kalaskul att NÅN diggar att man visar sig ute :P hahaha



Imorgon tnkte jag pallra mig till gymet tidigt. eller iallafall skapligt.
Klockan 12 sen kommer mormor o tar en kopp kaffe med mig, sen har jag tvättstugan runt 2...
kalaskul!
Sen efter tvättstugan får vi se vad jag kan hitta på... SÅ jäkla segt..


LÄngtar till Onsdag.
Ska dra på mig coachrollen på riktigt.
Personalansvarig.
Klingar väääldigt fint i mina öron!!!! :D
Håll tummarna...




JOHANNNAAAAAA!!!?
Hur har du det i England din lilla skruttunge!?
Har ju inte hört nånting än, men OM du får tag i en data o läser detta: Skicka ett mail SNARAST! :D
hjärta!



TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0