soliga onsdag!

Vem blir inte glad när det är så hääärligt ute? =)




Vaknade med ett ryck idag.
Skulle ju mötas vid gymet vid 10, men jag var inte där förns kvart över eller nåt.
Tur att nån inte är en tjurskalle ;)
Gjorde jäklarns ont i tån, men måååste träna. Jag kommer bli så depp annars :P Så det var att härda..
Funderar på att kanske tejpa den bättre imorgon eller nåt. För I skon kommer den alltid, oftast utan någon större smärta.. UR skon däremot.... Vill helst slippa ta av mig skorna :P

Under Sandras o min shoppingrunda igår hittade jag mitt block som jag ska hålla koll på mitt matintag i...
Den lilla svarta.....!!



Nu jäklar!!
Börjar med att skriva i den idag.. Igår åt Sandra o jag nämligen kebab... sista gången på ett tag för min del känner jag...
Och man vill ju inte BÖRJA med att skriva att man svulla !?
Så idag får det bli av :)
Efter våran svullomat igår kikade vi in hos Frida o snacka skit. Kändes skönt att få ut en del man burit på ett tag.
niceee
Efter det satt Sandra o jag kanske 40 min o planerade in ett bra sms... det blev skickat, och jag osmnade som en stock!


Efter träningen skutta jag åter igen förbi hos Frida, drack en kopp kaffe och planerade hur hallen ska bli. Satan i gatan vad glad hon kommer vara när hon kommer hem från Thailand! ;P
Det kommer vara så sjukligt fint!

Idag får vi se vad sm händer under eftermiddagen här...
Jag har storstädat lägenheten och nu blir det duschen och efter det hoppas jag på att även Frida ska ha städat klart! :P
Kan ju inte sitta inomhus alls känner jag!


Måste kolla med Madkus också om jag ska komma ner idag o lämna cvt eller hur jag ska göra.. för jag har ju ingen skrivare.... jag kan j fan inte handskriva ett cv o komma in som ett pucko från 1800-talet.
Sjukt mig eller nåt.
Neee. får fixa det!


Dagens horoskop kommer upp senare med.. Även om ni vill eller ej ;P
Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0