TACK KARMA!!!!!!! :D

Jag glömde ju tusan att berätta det roligaste som hände idag!!!



När jag vaknade slängde jag iväg ett mail till studievägledaren på komvux.
Kände att jag var tvungen att skicka det för att fråga hur det står till med SamhällskunskapsB-kursen.
Jag VILL ju verkligen komma in o börja med det NU!!!

Och Detta Var Svaret Hon Skickade:
Jag har kollat, och en kallelse ska vara på väg till dig.


Jag hoppade av glädje. Kände mig nästan tjutfärdig! Nuuuuuu kommer jag ÄNTLIGEN komma ett steg närmare juristutbildningen. Så jäkla underbart. 
Karma ger nånting tillbaka!!! :D
Det är helt sjukt, på FREDAG kommer jag börja läsa samhällskunskap B.
HURRAAAAA!!!!!!



Im so happy, im soooo glaaaaaaaaad!!!!

Tack Karma. Jag kommer sova som ett barn!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0