Tisdag

Jihuuu
Imorse väckte mamma mig som värsta armébossen.
Men jag bad ju i princip om det eftersom jag skulle vara på gymet vid 9...
helt onödigt eftersom de inte öppnade förns 10... så där stod vi...
Jag var trött och gnällig, men det blev bra tillslut iallafall.
En runda på stan o sen lunch. Mums
Sen gick jag hem för att fika medmormor . Springa i tvättstugan och städa bland alla mina papper.
Done and done!
Sen hoppade jag in i duschen och preciiiiis när jag kommit ut skickar människan ett sms o frågar om jag inte kan hänga med till gymmet iallafall.. jisses....
Och det kunde jag ju inte. Kände inte alls för det när jag luktar så gott :P
Tragiskt
Men det blir väl på torsdag eller nåt.

Ikväll blir det segt. Tror det blir promenad och lite sånt. Känner att jag måste röra NÅNTING på mig iallafall! :P
Sen får vi se.



JIPPIEEE
NU ringde Johanna precis.
Vad GLAD jag blev!!! Lite avis jag äääär!
Skicka bilder med!
Hjärta!





Tjigelingen sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0