Världens bästa storasyster

Idag har det varit en ganska lång dag känner jag. Helt slut i kroppen.
Sandra och jag vaknade runt halv 10, jag dammsugade av lägenheten en sista gång o sen gick vi hem o käka frulle.
Efter det blevdet solning för min del, så neeeer på stan igen.
Kom hem för att vara lite barnvakt åt min väääldigt sjuka lillebror. 40graders feber o en rejäl öroninflammation.
Tycker så synd om honom. Har knappt sett röken av honom på hela dagen. mest sovit,,,,

efter det blev det en kaffe o snabbpromenad med Malin. Kändes bra att få höra att det inte var
så.!! :) Så får väl se om du lyckas få John att klippa sg :P

Efter det var jag världens bästa storasyster.
Sjuklingen ville ABSOLUT INTE ha annat än Mcdonalds till kvällsmat..
Så jag tog min Supersnabba Supercykel ner till Mc och handlade. Att cykla med drickan sen, var en jäkla konst
otroligt att inget tippat när jag kom hem
Mästercyklare! :D


Så blev det att käka, duscha och nu sitter jag här. Heeeelt slut i hela kroppen.!


Vill träna imorgon, men det ser ut som så att jag kommer få vara barnvakt till lillkillen.
Behöver gymet ooootroooligt myket just nu känner jag.
Blev ju inget träna idag. Slappkorv som jag är-... Vetju att jag inte kommer somna bra bara för det.
Så kan jag inte träna imorrn så kommer jag troligtvis spendera hela lördagen på gymet. .. Så att ni vet..! :P



Att bero på imorrn btw,, Gissa vad?
JOHANNA KOMMER HEM!!!!!
Jag behöver klippas. Sååååå lägligt! :P
Men tror att jag måste vänta med den där klippningen 2 veckor till eller nåt.. inte helt okej.. vill klippa mig nu känner jag... Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist... men vet att det inte var för såååå längesen iallafall!
Johanna kanske har bättre koll än mig...


JIsses vilet jätteointressant inlägg det här blev...
får se om jag kan hitta nåt mer intressant om att skriva senare :P



Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0